vem är det som säger?

Härom dagen låg jag och Johan och funderade lite. Jag låg där med honom. Johan Forsberg, som jag absolut inte kände för ett år sedan och nu sover vi i samma säng. Vi har snart varit tillsammans i ett år men ändå så kan man inte riktigt veta hur en person är. Man kan aldrig känna en person utan till. Du kommer aldrig in i någon annans tankar.

Vi är tillsammans, jag och Johan. Vad är det som säger att man är tillsammans? Okej, vi är kära i varandra men det finns ju inget bevis för att man är tillsammans. Det är ett löfte man ger till varandra. Man litar på varandra till 100%. Det är vi två, ingen annan.
Tilsammans, det är ett ord att fundera över.

Vad är det som gör att vi släpper in en person i ens liv då? Jag vet att för mig tar det lång tid att verkligen våga lita på någon. Det är något jag inte kan hjälpa. Jag vill bara inte att fel person får reda på mina tankar och sedan bara sticker. Så för mig handlar det hela om förtroende och det tar tid att bygga upp. Det betyder inte att jag inte vill lära känna folk, jag är bara försiktig. När jag väl släppt in någon i mitt liv ger jag allt ska ni veta.

Vet inte riktigt vad detta blev för inlägg men jag var bara tvungen att skriva lite.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

men jag känner precis samma, att ajg är rädd att öppna mig för mycket, ifall att den sticker och sen ebrättar det vidare.

2008-12-11 @ 17:52:06
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik.

okej ajdå vad jobbigt=/

naw tack!:) En systemkamera, Olympus E420:)

2008-12-11 @ 17:52:15
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du börjar bli en riktig filosof, läst filosofi i skolan än?

2008-12-14 @ 17:31:33
Postat av: Florence

Djupt skrivet och det är väl värt att tänka över!

2008-12-15 @ 16:29:57
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0