looking back on hard times

"1 jul 2007
Jag kanske är ett sött ansikte utåt, inte fan vet jag, men det är bara en fasad. En fasad för vad som finns under. Det är så mycket som vill ut, så många saker jag skulle vilja säga till min familj och mina vänner men jag vågar inte. Rädd att de ska börja tycka dåliga saker om mig, sluta umgås med mig eller bara stöta bort mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. Mitt huvud exploderar snart utav alla mina konstiga tankar. Jag är så rädd för att gå upp i vikt, jag vill bara ner och ner! Det finns knappt ingen som vet att jag känner så. Att jag känner mig fet, äcklig och oönskad. Vad skulle hända om jag så något sådant till mina vänner, om de läste detta. Vad skulle de göra? Jag orkar inte tänka dessa tankar längre."

Helt sjukt att jag skrev detta för lite mer än ett år sedan. Kan bara säga att jag älskar mina underbara vänner och Johan som fick migg uppåt och kämpa. Lång väg kvar men jag har er att tacka för så himla mycket.

Ni förtjänar hela världen.

Kommentarer
Postat av: Nastasja

Vi kommer fortsätta stötta dig och få dig att förstå till slut, att det är rena motsatsen.

<3

2008-12-02 @ 09:52:04
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

du är sååååå snygg snygg snygg

2008-12-02 @ 12:49:26
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0